Mednieka sapnis - sešriteņu Mercedes

Sākums » Aktualitātes » 2011

Mednieka sapnis - sešriteņu Mercedes
Mercedes-Benz diviem visai turīgiem medniekiem Mongolijā piegādājis divus īpašus kravas automobiļus, ko droši var izmantot dzīvošanai jebkurā planētas nostūrī un arī kā nometni, dodoties medībās.

30.03.2011.

Portālā TVNET publicēts raksts par interesantu medību visurgājēju. Ja esi pietiekami turīgs cilvēks, kam patīk atrasties dabā, tad nevar būt nekā labāka par māju uz riteņiem, ar ko var uzbraukt kalna galā, iebraukt dziļi mežā vai šķērsot tuksnesi. Praktiski un arī patīkami, jo katru rītu iespējams sev sarūpēt citu skatu aiz loga.

 

Šādu vai līdzīgu motīvu vadīti, divi turīgi Mongolijas iedzīvotāji (viens no viņiem ir alus brūvētājs, bet otrs - ogļu un vara raktuvju akciju īpašnieks), kam daba ir sirdij tuva, pasūtījuši īpašus Mercedes-Benz Zetros 2733 kravas automobiļus, ko vācieši aprīkojuši un nopakojuši pēc tīrākās sirdsapziņas - lai jaunajiem saimniekiem nekā netrūktu, mēģinot nomedīt kādu vilku Mongolijas Altaja kalnos.

 

Seši velkošie riteņi

Abi īpašie Zetros, kuru kravnesība ir 16 tonnas, bet pilnā masa sasniedz 25 tonnas, ir aprīkoti ar 7,2 litru sešu cilindru dīzeļdzinēju, kurš attīsta 326 zirgspēkus un 1300 Nm pie 1200 līdz 1600 apgriezieniem minūtē. Standartā griezes momentu visiem sešiem velkošajiem riteņiem novada caur deviņu pakāpju pārnesumkārbu (astoņi plus pazeminātais pārnesums), taču pēc izvēles var uzstādīt arī sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Piedevām kravas automobilim ir veseli trīs mehāniskie diferenciāļu bloķētāji - starp asīm, starp aizmugurējiem riteņiem un starp priekšējiem riteņiem. Vadītājam atliek vien sekot līdzi apvidum un ceļa apstākļiem, un attiecīgi pagriezt pārslēgu salonā, lai auto turpinātu gaitu.

 

Konkrētos divus medību automobiļus Mercedes-Benz radījis sadarbībā ar virsbūves speciālistiem no Hartmann Alsfeldā un interjera ekspertiem no Huenerkopf Noinkirhenā. Šiem auto ir, piemēram, kabīne ar gultu vadītājam, audio sistēma ar CD mainītāju, Bluetooth hands-free iekārta, septiņu collu skārienjutīgs ekrāns, kas sajūgts ar atpakaļskata kameru, klimata kontrole u.c. Uz kabīnes jumta ir bagāžnieks 100 kilogramus smagas kravas nostiprināšanai. Pietiekami lielu darbības rādiusu nodrošina divas degvielas tvertnes, kurās var iepildīt 300 un 200 litrus dīzeļa.

 

Silti jebkuros apstākļos

Tā kā automobiļus paredzēts lietot Mongolijas tuksnesī, kam raksturīgas lielas gaisa temperatūras svārstības starp dienu un nakti, tiem veikta dzīvojamās telpas siltumizolācija. Griesti un grīda ir apmēram 100 milimetrus biezi, savukārt dzīvojamās telpas sienu biezums sasniedz 50 milimetrus. Tāpat automobiļos uzstādītas mēbeles, kas labi piemērotas tropiskiem un tuksneša apstākļiem.

 

Abi auto principā ir vienādi, taču vienā no tiem vēl paredzēta atsevišķa telpa, kurā iekraut kvadriciklu. Te arī skaidrojums, kādēļ viens no automobiļiem ir 10,70, bet otrs - 11,30 metrus garš. Platums un augstums abiem ir identisks - 2,70 un 4,20 metri.

 

Pilns izklaides iekārtu komplekts

Dzīvojamā telpa nav milzīga, taču pietiekami liela dzīvošanai ārpus civilizācijas - 710 x 255 x 200 cm, turklāt tā nodrošina komfortu, kas nav sastopams daudzos mājokļos. Piemēram, šeit ir dzīvojamā zona ar ādas dīvāniem četrām līdz sešām personām, 46 collu TV ekrāns, vannasistaba ar apsildāmu marmora grīdu, tualete, duša, mikroviļņu krāsns, izlietne ar karstu un aukstu ūdeni, bāriņš, kafijas automāts un pat speciāli piemeklēts virtuves trauku komplekts astoņām personām. Protams, ir arī paredzētas guļvietas. Daļa no tām atrodas dzīvojamās kastes aizmugurē, turklāt tām paredzēts atsevišķs 40 collu televizors, bet daļu no tām var izveidot dzīvojamajā istabā.

 

Tāpat var atzīmēt, ka auto salonā ir iebūvēts seifs vērtslietu glabāšanai, kā arī speciāls skapis, kur novietot ieročus, automobiļos ir satelīttelevīzijas uztvērējs, kurš pareizo pozīciju prot atrast pilnībā patstāvīgi, DVD atskaņotājs, Bose skaņu sistēma, Mac Mini dators un interneta pieslēgums

Komentāri

Jezups, 30.07.2011
Pie mums t.i. Latvijā , tie likumi,no viena grāvja otrā. Ja jau pēc medībām mednieks,padarījis bisi šaušanai nederīgu (izjaucis,ielicis makstī),pie akniņām nedrīkst paņemt mēriņu,stulbums vinreizējs.Tad jau iznāk,ka iemetis šoferis ,ja mašīna nav ielikta garāžā un aizslēgta,nedrīkst atrasties tai blakus ,un nedod Dievs atrasties mašīnā, jo viņš var sadomāt braukt,var arī nebraukt. Atņemsim tiesības būs drošāk.... Vai tiešām policijai nav cita darba,kā skraidīt pa mežiem, ķert medniekus ar promilēm. Medību VADĪTĀJS atbild par medību norisi.Vai viņš neredzēs kādā stāvoklī atrodas mednieki? Vai viņš nevar atstādināt mednieku no medībām? MEDNIEKAM jātic.

Pievienot komentāru

Vārds *
E-pasts *
Komentārs *
Skaitļu trīs un pieci summa (drošības kods) *
* atzīmētie lauki ir aizpildāmi obligāti!